Gyakran ismételt kérdések

/Gyakran ismételt kérdések
Gyakran ismételt kérdések2017-05-06T22:41:26+00:00
Milyen fizetési módok vannak?2017-05-26T14:50:39+00:00

Utánvéttel és banki átutalás.

Mi történik, ha lekésem a kiszállítást? Mit tudok tenni?2017-05-26T15:03:23+00:00

A kiszállítás időpontját telefonon egyeztetjük a vásárlóval.
Amennyiben nem tartózkodik a megadott címen a kiszállítás időpontjában, telefonon kapcsolatba lépünk Önnel. Ha nem tudja átvenni a megrendelt bútort, akkor ismételten felszámoljuk a szállítási díjat és új időpontot egyeztetünk. Azt tanácsoljuk, amennyiben a megbeszélt időpontban mégis halaszthatatlan dolga akadt, akkor bízzon meg egy ismerősét a termék átvételére.

A kiszállítás tartalmazza a termék lakásba való bevitelét?2017-05-26T15:13:17+00:00

Nem, nem tartalmazza.
Amennyiben ilyen igény merül fel, a kiszállítás egyeztetésekor kérjük jelezze.
Mivel plusz embert igényel, ezért ezt csak felár ellenében tudjuk megoldani.

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?2017-05-26T15:25:04+00:00

Kiszállításkor kapja meg a jótállási papírokkal együtt a számlát is.

Mikor kapom meg a vásárolt termékeket?2017-05-06T22:44:25+00:00
Hogyan történik a kiszállítás?2017-05-06T22:44:09+00:00
Van-e korlátja annak, hogy mennyi terméket vásárolhatok?2017-05-06T22:43:48+00:00
Milyen termékek kaphatóak az Nappalim webáruházban?2017-05-06T22:43:33+00:00
Hogyan tudom megadni a kiszállítási címet?2017-05-06T22:43:07+00:00
Hogyan tudok vásárolni?2017-05-06T22:42:45+00:00
Hogyan tudok belépni az oldalra?2017-05-06T22:42:31+00:00
Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?2017-05-06T22:42:18+00:00
Kell-e regisztrálnom, ha csak a termékválasztékot szeretném áttekinteni?2017-05-06T22:42:02+00:00
Share This